De gratis Advertentie site van Enschede en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Enschede en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Contacten en Berichten
  3. Advies en Oproepen
ID: 1123

Pensioen vraagje

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

timmers
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Graag advies over het volgende

Ik heb sinds 5 maanden een vaste baan, en nu zegt mijn baas dat, na een halfjaar werkzaam te zijn binnen het bedrijf,  mijn vriendin met wie ik samenwoon, automatisch wordt aangemeld bij mijn pensioenfonds ( waar de baas bij aangemeld is, in dit geval Zwitserleven)
Ik woon nog niet zo lang met haar  hebben een huurhuisje en geen geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract

Ik krijg ook gewoon zorgtoeslag
Als dit zo is, dan staan wij  straks samen aangemeld en zijn wij  elkaars toeslagpartner, terwijl we eigenlijk financieel nog niet veel samen doen
Als ik nu een berekening maak ben ik ook mijn zorgtoeslag kwijt

Als ik aan mijn vriendin vraag hoe heb jij dat met jou pensioen, zegt ze daar stellen ze echt de eis je kunt je vriend pas aanmelden als jullie een samenlevingsovereenkomst hebt.
We kennen  elkaar net ....

Wat zou ik hieraan kunnen doen ......


Alvast bedankt voor het advies en of tips !!


Mvgr  Thijs

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy