ID: 13058
Front Office Manager - Rembrandt Square Hotel Amsterdam
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hampshire Hotel Rembrandt Square
Het 4-sterren Hampshire Hotel Rembrandt Square is een uniek hotel met een eigentijdse stijl en beschikt over 166 hotelkamers, waaronder een groot aantal suites en appartementen.
Het hotel is centraal gelegen aan de Amstelstraat, aan de rand van het levendige Rembrandtplein.
Brasserie FLO
Het restaurant van het Hampshire Hotel Rembrandt Square is uniek voor Amsterdam en de Benelux: Flo Amsterdam. In Flo kan de gast genieten van de bekende gerechten uit de Franse keuken met een onverwachte kant.
De gast krijgt al direct bij binnenkomst het Franse gevoel door het grote buffet van schaal- en schelpdieren bij de ingang, kenmerkend voor veel Parijse etablissementen. De menukaart wordt verder geïnspireerd door de typische Franse 'cuisine'en het ambachtelijke vakmanschap.
Voordelen in dienst
Enkele voordelen als je bij ons in dienst treedt:
Medewerkerskorting:
Als Hampshire Hospitaliy medewerker mag je tegen gereduceerd tarief overnachten en krijg je ook 35% korting op je Food rekening.
Reiskostenvergoeding:
Afhankelijk van de enkele reisafstand tussen het hotel en je woonadres ontvang je maandelijks tot € 175,- netto.
Functiebeschrijving
Het 4 sterren de luxe Rembrandt Square hotel en het 3 sterren de luxe Eden Hotel Amsterdam liggen beide in het bruisende centrum van Amsterdam, tussen de karakteristieke grachtenpanden, monumentale gebouwen, musea, restaurants en cafés.
Voor deze 2 hotels zijn wij op zoek naar een Front Office Manager. Jij bent onder andere verantwoordelijk voor het coördineren en inplannen van de verschillende taken tijdens de diverse shiften, waaronder het aansturen van de medewerkers in de werkuitvoering en personeelsbeheer. Je taken bestaan onder andere uit: optimaliseren van de serviceverlening, stimuleren van extra verkoop en toezicht op de veiligheid.
Tijdens het uitvoeren van deze functies kom je de volgende taken en verantwoordelijkheden tegen:Leiding geven, in wisseldiensten, aan de medewerkers in de front office via supervisors. Daartoe o.m.:Coördineren van door de supervisors opgestelde planning ten aanzien van werkindeling, inzet van medewerkers in de verschillende receptiediensten; oplossen van knelpunten;Controleren van roosters voor de receptieBepalen van personeelsbezetting, werven en aanstellen van nieuwe medewerkersToezien op voldoende inwerking, uitvoeren van beoordelingenCoördineren/regelen van de uitvoering van werkzaamheden in de front office. Daartoe o.m.:Geven van aanwijzingen aan de shiftleadersControleren van de uitvoering van werkzaamheden (voortgang, uitvoeringskwaliteit);Bijsturen bij afwijkingen;Toezien op de correcte omgang met gasten/relaties, doelmatig gebruik en beheer van ruimten, inventaris, apparatuur/installaties;Behandelen van klachten van gasten, in laatste instantieBewaken van de efficiency/productiviteit en het afdelingsrendement. Daartoe o.m.:Opstellen van plannen en concept-begrotingen (omzetten, kosten);Bewaken van de realisatie, achterhalen en bijsturen van afwijkingen;Bespreken/fiatteren van voorstellen van medewerkers voor (materiaal)inkopen;Doen van investeringsvoorstellen aan directeur;Signaleren van en doen van voorstellen voor mogelijke verbeteringen binnen de afdelingDuty ManagementOverige informatie en bezwarende omstandigheden Voeren van besprekingen/onderhandelingen met relaties in een vreemde taal.Corrigerend optreden naar medewerkers.Toezien op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, Arbo, HACCP en werk- en presentatiemethoden (huisstijl)Enerverende werkomstandigheden bij calamiteiten en ongewenste confrontaties.Geen bezwaar tegen weekend diensten en werken op feestdagen.Een service en dienstverlenende instelling, een stapje meer willen doen zodat gasten zich bij ons thuis voelen.
Functie-eisen
Welke kennis, vaardigheden, opleiding en ervaring heb je nodig om deze functie te kunnen vervullen?MBO/HBO opleidingErvaring als Front Office Manager is een vereisteGeen bezwaar tegen weekend dienstenCijfermatig inzichtKan goed prioriteiten stellenEen service en dienstverlenende instelling, een stapje meer willen doen zodat gasten zich bij ons thuis voelenGoede beheersing van de Nederlandse en Engelse taalSpreekt bij voorkeur nog een vreemde taalStressbestendigKan goed in teamverband werken en zelfstandig werkenEnthousiast/vrolijkRepresentatiefVerantwoordelijkheidsgevoelAccuraatPro actieve houdingBeheersing van IDPMS Hotelconcepts (reserveringssysteem)Wat kunnen wij jou bieden om deze functie en ons bedrijf voor jou aantrekkelijk te maken? Medewerkerkorting in andere Edenhotels.Edenhotels Business School biedt diverse trainingen.Interne doorgroeimogelijkheden.Collectieve zorgverzekering.Diverse leuke secundaire arbeidsvoorwaarden!Solliciteren!
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Graag je motivatiebrief en CV sturen naar Patricia Singels, p.singels@edenhotels.nl
Het 4-sterren Hampshire Hotel Rembrandt Square is een uniek hotel met een eigentijdse stijl en beschikt over 166 hotelkamers, waaronder een groot aantal suites en appartementen.
Het hotel is centraal gelegen aan de Amstelstraat, aan de rand van het levendige Rembrandtplein.
Brasserie FLO
Het restaurant van het Hampshire Hotel Rembrandt Square is uniek voor Amsterdam en de Benelux: Flo Amsterdam. In Flo kan de gast genieten van de bekende gerechten uit de Franse keuken met een onverwachte kant.
De gast krijgt al direct bij binnenkomst het Franse gevoel door het grote buffet van schaal- en schelpdieren bij de ingang, kenmerkend voor veel Parijse etablissementen. De menukaart wordt verder geïnspireerd door de typische Franse 'cuisine'en het ambachtelijke vakmanschap.
Voordelen in dienst
Enkele voordelen als je bij ons in dienst treedt:
Medewerkerskorting:
Als Hampshire Hospitaliy medewerker mag je tegen gereduceerd tarief overnachten en krijg je ook 35% korting op je Food rekening.
Reiskostenvergoeding:
Afhankelijk van de enkele reisafstand tussen het hotel en je woonadres ontvang je maandelijks tot € 175,- netto.
Functiebeschrijving
Het 4 sterren de luxe Rembrandt Square hotel en het 3 sterren de luxe Eden Hotel Amsterdam liggen beide in het bruisende centrum van Amsterdam, tussen de karakteristieke grachtenpanden, monumentale gebouwen, musea, restaurants en cafés.
Voor deze 2 hotels zijn wij op zoek naar een Front Office Manager. Jij bent onder andere verantwoordelijk voor het coördineren en inplannen van de verschillende taken tijdens de diverse shiften, waaronder het aansturen van de medewerkers in de werkuitvoering en personeelsbeheer. Je taken bestaan onder andere uit: optimaliseren van de serviceverlening, stimuleren van extra verkoop en toezicht op de veiligheid.
Tijdens het uitvoeren van deze functies kom je de volgende taken en verantwoordelijkheden tegen:Leiding geven, in wisseldiensten, aan de medewerkers in de front office via supervisors. Daartoe o.m.:Coördineren van door de supervisors opgestelde planning ten aanzien van werkindeling, inzet van medewerkers in de verschillende receptiediensten; oplossen van knelpunten;Controleren van roosters voor de receptieBepalen van personeelsbezetting, werven en aanstellen van nieuwe medewerkersToezien op voldoende inwerking, uitvoeren van beoordelingenCoördineren/regelen van de uitvoering van werkzaamheden in de front office. Daartoe o.m.:Geven van aanwijzingen aan de shiftleadersControleren van de uitvoering van werkzaamheden (voortgang, uitvoeringskwaliteit);Bijsturen bij afwijkingen;Toezien op de correcte omgang met gasten/relaties, doelmatig gebruik en beheer van ruimten, inventaris, apparatuur/installaties;Behandelen van klachten van gasten, in laatste instantieBewaken van de efficiency/productiviteit en het afdelingsrendement. Daartoe o.m.:Opstellen van plannen en concept-begrotingen (omzetten, kosten);Bewaken van de realisatie, achterhalen en bijsturen van afwijkingen;Bespreken/fiatteren van voorstellen van medewerkers voor (materiaal)inkopen;Doen van investeringsvoorstellen aan directeur;Signaleren van en doen van voorstellen voor mogelijke verbeteringen binnen de afdelingDuty ManagementOverige informatie en bezwarende omstandigheden Voeren van besprekingen/onderhandelingen met relaties in een vreemde taal.Corrigerend optreden naar medewerkers.Toezien op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, Arbo, HACCP en werk- en presentatiemethoden (huisstijl)Enerverende werkomstandigheden bij calamiteiten en ongewenste confrontaties.Geen bezwaar tegen weekend diensten en werken op feestdagen.Een service en dienstverlenende instelling, een stapje meer willen doen zodat gasten zich bij ons thuis voelen.
Functie-eisen
Welke kennis, vaardigheden, opleiding en ervaring heb je nodig om deze functie te kunnen vervullen?MBO/HBO opleidingErvaring als Front Office Manager is een vereisteGeen bezwaar tegen weekend dienstenCijfermatig inzichtKan goed prioriteiten stellenEen service en dienstverlenende instelling, een stapje meer willen doen zodat gasten zich bij ons thuis voelenGoede beheersing van de Nederlandse en Engelse taalSpreekt bij voorkeur nog een vreemde taalStressbestendigKan goed in teamverband werken en zelfstandig werkenEnthousiast/vrolijkRepresentatiefVerantwoordelijkheidsgevoelAccuraatPro actieve houdingBeheersing van IDPMS Hotelconcepts (reserveringssysteem)Wat kunnen wij jou bieden om deze functie en ons bedrijf voor jou aantrekkelijk te maken? Medewerkerkorting in andere Edenhotels.Edenhotels Business School biedt diverse trainingen.Interne doorgroeimogelijkheden.Collectieve zorgverzekering.Diverse leuke secundaire arbeidsvoorwaarden!Solliciteren!
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Graag je motivatiebrief en CV sturen naar Patricia Singels, p.singels@edenhotels.nl