ID: 54128
Omschrijving
Bijzonder dikke vintage Fender amp te koop!!
De Bassman is veelzijdig als de neten, geschikt voor zowel de bassist als de gitarist en toetsenist! De amp heeft een \"bass\" kanaal en een \"normal\" kanaal. Ik ben zelf geen bassist, ik heb lang mijn Nord stage piano eraan gehangen. Klonk briljant!
50 Watt uit de jaren \'70. De vier 10\" speakers zorgen voor een groot toonbereik. Daarnaast heb je geen last van geruis of andere gekke dingen... gewoon in topstaat! Hij ziet er dan wel groot en zwaar uit, maar het is te doen... m\'n Twin Reverb is zwaarder. Bovendien zitten er wieltjes onder. Ideaal!
Maak gebruik van de lage prijs; op het internet wordt er veel meer gevraagd voor deze dingen. En voel je vrij om contact op te nemen of een bod te doen! Uit te testen in Rotterdam Lombardijen, en eventueel wil ik hem ook bij je komen brengen; dan hoor je hem gelijk samen met je eigen gear. Laat maar weten; ik antwoord altijd!
De Bassman is veelzijdig als de neten, geschikt voor zowel de bassist als de gitarist en toetsenist! De amp heeft een \"bass\" kanaal en een \"normal\" kanaal. Ik ben zelf geen bassist, ik heb lang mijn Nord stage piano eraan gehangen. Klonk briljant!
50 Watt uit de jaren \'70. De vier 10\" speakers zorgen voor een groot toonbereik. Daarnaast heb je geen last van geruis of andere gekke dingen... gewoon in topstaat! Hij ziet er dan wel groot en zwaar uit, maar het is te doen... m\'n Twin Reverb is zwaarder. Bovendien zitten er wieltjes onder. Ideaal!
Maak gebruik van de lage prijs; op het internet wordt er veel meer gevraagd voor deze dingen. En voel je vrij om contact op te nemen of een bod te doen! Uit te testen in Rotterdam Lombardijen, en eventueel wil ik hem ook bij je komen brengen; dan hoor je hem gelijk samen met je eigen gear. Laat maar weten; ik antwoord altijd!