ID: 4998
BMW 5-Serie 2012 Grijs 70.000 km!
€21.950,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Eerst de facts, onderaan de poezie.
Prachtige BMW 5 serie. Krankzinnig weinig kilometers, slechts 11 duizend km per jaar gereden, tellerstand vandaag is 69000 km. Originele NL auto met alle papieren. Zijdezachte 8 trapsautomaat met dubbele koppeling, schakelt razend snel en soepel. Met alles erop wat je nodig hebt. Navi, parkeersensoren voor en achter. Keyless starten, Bluetooth geintegreerd in multimedia systeem. Telefoon via originele Radio ipv zon lelijke parrot set. 18 inch lichtmetaal. Auto is gewoon goed. Na 6 jaar zit er altijd wel ergens een krasje of iets aan de velg. Staat op winterbanden. Auto is nieuw gekocht bij Keram BMW in Maastricht, ingeruild door autobedrijf Peeters in Neer en verkocht aan ons.
En nu voor de mensen die meer willen weten, lees snel door !
Neem plaats achter het lederen stuurwiel. Na een druk op de knop, start de 184 pk sterke motor fluisterstil. Geen gedoe met een sleutel, deze is keyless ! Nu beroer je de bedieningspook van de 8 trapsautomaat in de D(rive) stand of de (S)portstand. Meteen breng je de auto in beweging. Met de luxe waar rijden, reizen wordt. Met de sportiviteit die je van BMW gewend bent. De automaat schakelt snel, precies en doelmatig, bijna zonder dat je dat voelt. Tja, auto's maken, dat kunnen Duitsers ! De snelweg rijd je vlotjes op, gretig schakelt de auto een paar versnellingen terug. Voorin gromt de motor pittig. Dit is Freude am Fahren ! De navigatie stuurt je keurig over 's lands heren wegen. Spotify van je smartphone klinkt over de audio-installatie via Blue-Tooth. De climate control houdt je hoofd koel maar je bijrijder warm. Zonder blikken of blozen brengt een volle tank je 800 km verder, Bordeaux nadert ! (of Berlijn voorbij als je naar het Oosten rijdt en zelfs Tirol voor wintersport ;-) Subtiel parkeer je 'm in de parking. Voor en achter houden de sensoren de wacht. Opeens realiseer je je dat je de semi-electrische stoelen nauwelijks hebt gevoeld. Achterin zitten je passagiers in business class. De armsteun met bekershouder, opbergruimte in de voorstoelen en deuren verraden de klasse van een limousine. In de kofferruimte pak je je 2 koffers, 2 weekendtassen en de andere spullen die je wilde meenemen. Wat een ruimte. Wat een rijplezier. Was iedere dag maar zo'n dag....
Maar het kan iederen dag zo'n dag zijn... Aan jou de keus !
Prachtige BMW 5 serie. Krankzinnig weinig kilometers, slechts 11 duizend km per jaar gereden, tellerstand vandaag is 69000 km. Originele NL auto met alle papieren. Zijdezachte 8 trapsautomaat met dubbele koppeling, schakelt razend snel en soepel. Met alles erop wat je nodig hebt. Navi, parkeersensoren voor en achter. Keyless starten, Bluetooth geintegreerd in multimedia systeem. Telefoon via originele Radio ipv zon lelijke parrot set. 18 inch lichtmetaal. Auto is gewoon goed. Na 6 jaar zit er altijd wel ergens een krasje of iets aan de velg. Staat op winterbanden. Auto is nieuw gekocht bij Keram BMW in Maastricht, ingeruild door autobedrijf Peeters in Neer en verkocht aan ons.
En nu voor de mensen die meer willen weten, lees snel door !
Neem plaats achter het lederen stuurwiel. Na een druk op de knop, start de 184 pk sterke motor fluisterstil. Geen gedoe met een sleutel, deze is keyless ! Nu beroer je de bedieningspook van de 8 trapsautomaat in de D(rive) stand of de (S)portstand. Meteen breng je de auto in beweging. Met de luxe waar rijden, reizen wordt. Met de sportiviteit die je van BMW gewend bent. De automaat schakelt snel, precies en doelmatig, bijna zonder dat je dat voelt. Tja, auto's maken, dat kunnen Duitsers ! De snelweg rijd je vlotjes op, gretig schakelt de auto een paar versnellingen terug. Voorin gromt de motor pittig. Dit is Freude am Fahren ! De navigatie stuurt je keurig over 's lands heren wegen. Spotify van je smartphone klinkt over de audio-installatie via Blue-Tooth. De climate control houdt je hoofd koel maar je bijrijder warm. Zonder blikken of blozen brengt een volle tank je 800 km verder, Bordeaux nadert ! (of Berlijn voorbij als je naar het Oosten rijdt en zelfs Tirol voor wintersport ;-) Subtiel parkeer je 'm in de parking. Voor en achter houden de sensoren de wacht. Opeens realiseer je je dat je de semi-electrische stoelen nauwelijks hebt gevoeld. Achterin zitten je passagiers in business class. De armsteun met bekershouder, opbergruimte in de voorstoelen en deuren verraden de klasse van een limousine. In de kofferruimte pak je je 2 koffers, 2 weekendtassen en de andere spullen die je wilde meenemen. Wat een ruimte. Wat een rijplezier. Was iedere dag maar zo'n dag....
Maar het kan iederen dag zo'n dag zijn... Aan jou de keus !